Fritzøe Engros AS styrker satsingen på digital synlighet og ønsker Amalie Raastad velkommen som ny Digital Content Manager

Amalie Raastad er ansatt som ny Digital Content Manager i Fritzøe Engros, og tiltrer stillingen 12. mai.

Amalie har spesialisert seg på sosiale medier og har en sterk interesse for organisk
merkevarebygging. Med solid faglig bakgrunn og bred erfaring fra byrå, har hun utviklet
spisskompetanse på å utforme og implementere digitale strategier som gir varige resultater på tvers av plattformer.

– Etter fem lærerike år i byrå ser jeg virkelig frem til å ta med meg kunnskapen videre og
jobbe mer helhetlig med én merkevare. Jeg gleder meg til å bidra med engasjerende og
strategisk innhold i Fritzøe Engros, sier Amalie.


– Vi har opplevd en markant vekst i våre digitale kanaler de siste årene, og det er viktig for
oss å videreutvikle dette området med riktig kompetanse. Amalie har både faglig tyngde og
innsikt i hva som kreves for å lykkes med digital markedsføring og vi ser frem til å få henne med på laget, sier Tuva Mørk, marketingansvarlig i Fritzøe Engros.