Vidar Riis Jacobsen ny distriktssjef i Fritzøe Engros

Vidar Riis Jacobsen ny distriktssjef i Fritzøe Engros

Fritzøe Engros AS ønsker Vidar Riis Jacobsen velkommen som distriktssjef i industriavdelingen. Vidar har lang erfaring fra industri og har de siste 10 årene jobbet som salgsingeniør med produksjonsmaskineri, senest for Bergsli Treteknikk As.

Fritzøe Engros AS har blitt miljøfyrtårn

Fritzøe Engros AS har blitt miljøfyrtårn

Fritzøe Engros AS har gjennom en årrekke jobbet målrettet med miljø- og bærekraftaspekter ved sine produkter, og fører i dag flere hundre sertifiserte og miljømerkede varelinjer.

Fritzøe Engros kjøper Hardstuff AS
18.12.2020

Fritzøe Engros kjøper Hardstuff AS

Fritzøe Engros AS har inngått avtale om kjøp av Hardstuff AS på Nesbru. Hardstuff omsatte i 2020 for ca. 65MNOK, og er markedsledende innen kompositt terrassegulv (Fiberon). De har i tillegg en spennende portefølje bestående av både Bambus (Moso) og Abet fasadeplater. Overtakelse av selskapet vil skje 4.januar 2021.

Ved å klikke på 'Godta alle' samtykker du med at vi kan samle inn informasjon om din bruk av nettsiden, til formål som feks.: funksjonalitetsforbedringer, statistikk og markedsføring.